Конкурс на тема ”Данъците, без които не можем”

Конкурс на тема ”Данъците, без които не можем”

Давайки своя глас за фенстраницата на кампанията “Влез в час с данъците”, всеки ученик получава възможност да се запише за участие в конкурс на тема “Данъците, без които не можем”.

Конкурсът е разделен на две основни категории: ТЕКСТОВА, включваща есе или стихотворение по избор и ВИЗУАЛНА категория, включваща видео или снимка, придружена с кратък коментар. Всеки участник има право да подаде едно предложение за участие в конкурса в избрана категория. Участниците се състезават за награда на журито единствено в категорията, която са избрали.

Чрез приложението “Данъците, без които не можем” участниците ще могат да се състезават и за награда на публиката. Участникът, събрал най-много гласове от двете категории (Текстова и Визуална) ще бъде излъчен като победител на публиката и ще получи награда. При равен брой събрани гласове от двете категории, финалистът ще бъде определен от официалното жури на конкурса.

За участие в конкурса е необходима регистрация, която включва следните данни: име, възраст, град, училище, електронна поща за обратна връзка.

Изисквания към материалите

Текстова категория
Есе: обем до 2 стандартни печатни страници, формат А4, до 3600 знака
Стихотворение: обем до 1 стандартна печатна страница, формат А4, до 900 знака

Визуална категория
Видео: продължителност до 2 минути, максимална големина на файла: 20 MB
Снимка: максимален обем на файла до 2 MB, обем на текста: до 140 знака.

С кампанията “Влез в час с данъците” НАП си поставя за цел да  промени възприятията на младите хора относно плащането на данъци и осигурителни вноски.

Кампанията включва срещи с ученици на възраст между 14 и 18 години в общообразователните училища в 28-те областни града на страната. Приходната агенция планира да развие проекта “Данъци за младите”, като въведе час за данъчно обучение в официалния учебен план на средните училища.

Крайният срок за подаване на материали в конкурса е 30.06.2013 г., 23:59 часа.

Повече за конкурса във фенстраница на кампанията ТУК

Още по темата

Коментари във Facebook