Kaкъв е методът “обърната класна стая”?

Снимка: bloomberg tv Снимка: bloomberg tv

Целта ни е да привлечем вниманието на децата, да направим учебния процес по-интересен и да научим учениците да използват предимствата на новите технологии. Това каза Ивета Германова, директор на 122 ОУ, по Bloomberg TV.

Към момента използваме метода „обърната класна стая“. Според този метод децата влизат в ролята на учители. Учителят посочва къде да се намерят материали и каква е темата. Той може да изготви пакети от готови материали, да ги качи в облачното пространство и поставя задача“.

Учениците се подготвят предварително и представят учебното съдържание в клас. По време на дискусията намират отговори на всички въпроси, обясни Германова.

Тя говори и за приложението за виртуална реалност в класната стая.

„Бижуто на нашето училище е виртуалната реалност, с която разполагаме. Тя дава възможност да се разгледа по различен начин учебното съдържание.“

Съветът на 122 ОУ подкрепи идеята за кандидатстване за иновативно училище. В момента в училището се провеждат извънкласни дейности по лего роботика. Решихме, че е необходимо да се развие тази дейност. Също така смятаме, че ще е полезно да се изучават термините в информационните технологии на английски език, коментира тя.

Източник: bloombergtv.bg
610×90-banner-uchilishte365-v2

Коментари във Facebook