Родители сигнализират: Като военно положение е в бургаската Английска гимназия

Снимка: пресцентър Снимка: пресцентър

Строг пропускателен режим тормози и провокира недоволството на ученици от ГПАЕ „Гео Милев” – Бургас, пишат техни родители, цитирани от “Флагман”.

Те определят новата практика за “военен режим”, защото се образували огромни опашки и учениците били внимателно проверявани – все едно, че влизат в поделение, а не в една от елитните бургаски гимназии.

Недоволството им е породено от стриктните мерки за идване в точен час и присъствие в елитното школо, въведени от ръководството на гимназията.  „Да, въведена е такава система. На входа на училището има дежурни учители, които следят за реда в Английската гимназия. Закъсненията се отразяват в бележниците на учениците. С новото правило са съгласни родители и ученици. Няма недоволство сред тях, не знам кой ви е казал това”, твърди пред Флагман.Бг директорът на ГПАЕ „Гео Милев” Жаклин Мутафян-Нейчева.

Ето и пълния текст на сигнала:

“В ГПАЕ „Гео Милев” – Бургас се налага нов военен режим. По решение на директорката и педагогически съвет, всяка сутрин се искат бележниците на учениците на входа на училището и се записват закъснелите. Проверяващите са учителите, които почнаха да закъсняват за час – имат по важна работа – да гледат дали ученикът има бележник. Ако се случи ученикът да не го носи, се записва в списък. С този списък никой не разбра какво се случва. Ако закъснееш и влезеш в сградата след биенето на втория звънец – записан си в списък и после се проверява дали имаш закъснение в дневника. За да не закъснееш е най-добре да идваш на училище 30 минути по рано, понеже опашките за проверка са колкото тези за пенсии и реално децата отиват на време, но чакат и закъсняват. Проверяващи продължава да има през целия ден също – вместо този учител да направи нещо полезно за себе си или учениците стоят като хрътка на вратата”.

Учениците се оплакват, че вече и училищните заявления не се принтират в канцеларията.

Източник: flagman.bg
610×90-banner-uchilishte365-v2

Коментари във Facebook