Промените в SkyDrive – какви са и защо са направени

Промените в SkyDrive – какви са и защо са направени

От 17 април бяха направени някои промени в облачната услуга на Майкрософт SkyDrive, която се ползва безплатно от всички Live@Edu училища в България.

Корекциите са главно в размера на виртуалното дисково пространство, което след промените е оптимизирано така, че и потребителите да са доволни и платформата, предоставяща услугите да работи по-ефективно.

Най-честият въпрос вероятно ще се отнася за размера на пространството, в което ще се пазят файловете. От 25 GB той се променя на 7, затова е належащо да се отбележи че, настоящите потребители на SkyDrive могат да поискат да запазят сегашното си виртуално пространство, но трябва да упоменат това в рамките на определено време.

Потребители с повече от 4 GB данни автоматично преминават на 25 GB.

Искане за ъпгрейд се извършва с кликване на SkyDrive UX. Администратор на Live@Edu не може да направи това от името на потребителите.

Важно е да се отбележи, че 99.94% от всички потребители на SkyDrive по-малко от 7 GB.

Как промяната се отнася към Live@Edu училищата?
Потребителите в съществуващите Live@Edu училища няма да загубят достъп до системата и до файловете си прехода към Office 365 for education.

Потребители с повече от 4 GB данни автоматично преминават на 25 GB.

Всички училища, които се регистрират в платформата ще получават по 7 GB виртуално дисково пространство за всеки потребител.

След прехода към Office 365 for education Live@Edu училищата ще продължат да имат достъп до SkyDrive плюс допълнителните предимства на SharePoint Online подобно на интранет сайтове, безпроблемна интеграция с Exchange Online и Lync Online, както и богат набор от административни инструменти, които не се срещат в стандартните потребителски услуги.

Наборът от образователни шаблони за SharePoint също ще бъде на разположение, за да направи по-лесно за учители и ученици създаването на сайтове за класа и различни работни групи.

Сътрудничеството между Майкрософт и потребителите на техните облачни услуги е важно за компанията и тя високо оценява лоялността на партньорите си. Затова промяната за настоящите клиенти ще е минимална.

Всичко, което трябва да се направи е да се отиде в SkyDrive страница и да се избере Обновление (в горната средна част на екрана). Процесът отнема секунди…

И все пак е необходимо да се дадат повече обяснения за целия процес

Защо се налага промяна в лимита?
Основната причина е да се даде възможност в рамките на съществуващите ресурси, повече хора да имат достъп до облачните услуги на Майкрософт. 7 GB представляват нагледно около 20 000 офис документа и няколко хиляди снимки.

Какви са новите функции?
Основната е възможност да се инсталира приложение на работния компютър. Така достъпът до файловете става по-бърз и лесен. Нови са и приложенията за телефон с Windows, iPhone и iPad.

Вече може да се качват и споделят файлове до 2 GB, което не беше възможно досега.

И спокойно! Дори да забравите да надградите до 25 GB, вие няма да загубите досегашните си файлове. По-нагоре стана ясно, че едва 0.06% от потребителите ползват пространство над тези 7 GB, които са новия лимит.

Повече информация можете да получите в сайта на Майкрософт, във форума на SkyDrive, както и в блога.

Още по темата

Коментари във Facebook