Отличените проекти на Глобалния форум на Майкрософт ”Партньори в познанието”

Отличените проекти на Глобалния форум на Майкрософт ”Партньори в познанието”

Най-добрите училищни проекти за годината, включени в програмата “Партньори в познанието” на Майкрософт бяха отличени и наградени по време на закриването на Глобалния форум в Прага, на който участваха повече от 500 педагози и училищни лидери от над 80 страни.

В проектната кампания се включиха 250 000 учители от цял свят. Наградени бяха общо 18 проекта, по три в шест категории.

Мрежата на учителите новатори ще представи накратко призьорите (при необходимост използвайте опцията “смяна на езика” в горният ляв ъгъл на страницата на препратката).

В категория “Сътрудничество” (Collaboration) победител стана американският проект на Полин Робъртс и Рик Джоузеф “Doing Business in Birmingham“. Първи негов подгласник е “Impactful Online Service Learning” от Сингапур с автор Чен Сиюин. Втори подгласник е немският проект “Creating Fairytale-Radioplays” на Холгер Фрьолих.

В категория “Изграждане на знания” (Knowledge Building) първото място беше за “Infinity Architecture” от Сверна Ирландия с автор Дейвид Алън Йънг. Първи подгласник остана “The Journalist” на Замима Динти Азаман от Малайзия, а втори “The Warak Warak Method” на Йоср Чедиак от Ливан.

В категорията “Извън класната стая” (Beyond the Classroom) победители са Хадер Обиедат и Раниа Обиедат от Йордания с проекта “Glimmer of Hope“. Първи подгласник е “Little Hands Big World” на канадците Девън Колдуел и Леа Обах, а втори подгласници са два проекта – “Ecoweb” от Бразилия на Маргарида Телес да Круз и “The H.I.T. Squad” на Кати Буутман от Великобритания.

От Великобритания е и победителят в категорията “Използване на авангардни технологии” (Cutting-Edge Use of IT). Там първи е проектът “Kodu in The Klassroom” на Ники Мадамс. Първи подгласници са Робин Лоуел и Шери Хан от САЩ с “LYNC’ing Distance Learning Math Classes to Blind and Visually Impaired Students“, а втори подгласник е Алис Люнг от Австралия с “Playing. Designing. Learning. Using Games and Project-Based Learning to Develop Creative, Innovative and Independent Learners“.

В категорията “Обучение като иноватор и носител на промяната” (Teaching as Innovator and Change Agent) първото място е за пакистанския проект “Aqua Crunch” с автор Муназа Риаз Бут. Подгласници са Айоделе Одеогбола от Нигерия с “Rescue Mission” и Мария Лизоу Рауна от Кипър с “Online and Community-Based Research on Recycling Practices“.

В “Избор на възпитателя” (Educator’s Choice) победител е “Oratio Classroom” на португалеца Жоао Карлос Рамалйеро. Веднага след него са класирани Дарко Талески и София Грабулоска от Македония с проекта “Fun, Education, Stop-Motion Animation“. (виж видео) Втори подгласник е проекта “What’s Up Egypt” на американеца Тод ЛаВог.

Още за Глобалния Форум на Майкрософт “Партньори в познанието”

Коментари във Facebook