Обучение чрез приключение – вече е възможно

Обучение чрез приключение – вече е възможно

Как ви се струва да се обучавате заедно с популярен герой от телевизионно предаване? Или пък да видите чудесата на природата през очите на мечка например? Или пък да изживеете приключенията описани в книгите? Подобни чудеса на технологиите може доскоро да са били само мечта, но вече не са невъзможни.

С помощта на брандове и марки, ползващи се с огромно доверие от страна на най-малките като например Улица Сезам, както и с тази на National Geographic, Nat Geo WILD, със съдействието на редица учени и специалисти, Xbox 360 днес показва как “игровото обучение” може да се превърне в революционно и как с негова помощ децата и техните семейства ще се потопят в тайнството на познанието с магията на Kinect за Xbox 360. Обучение, при което се съчетават по перфектен начин полезното с приятното и забавното.

В същото време Microsoft Studios обяви плановете си да разшири своят всепризнат портфейл от семейни игри чрез разширено сътрудничество с “Дисни” и обяви нова игра с кодовото име “Rush.”

Учене по време на игра
Основната цел, която е поставена пред цялостния проект е децата и техните родители да “слязат” от дивана и в кооперация със своите любими герои да научат нови неща, докато се забавляват. Това е стремежът на партньорсвото, събрало Microsoft Corp. с National Geographic и почерпило от идеите на “Сезам” семинарът и предаването както и “Kinect Nat Geo TV”.

“Ние знаем, че най-ефективната учебна среда за децата е тази, която им предоставя вълнения и емоции. Такава, която да спомогне за положителния им поглед върху въпроса с обучението”, споделя Алекс Геймс, образователен дизайн директор в Microsoft Game Studios.

“С контролера на Kinect и неговата “магия”, ние ги насърчаваме да покажат движение, да използват тялото си в натрупване на опит и знания. Те “живеят” заедно с любимите им герои и това ги прави по-ангажирани по време на целия образователен процес, казва още Геймс.

Партньорството между “Сезам” семинара и Майкрософт е от особена важност и за двете страни. Те се ангажират да осигурят богато съдържание на новата платформа, което ще носи положителни образователни изживявания за потребителите му. Едната страна дава приноса си за технологията, а другата осигурява повече и по-атрактивно съдържание.

Този нов медиен опит дава съвършено нови възможности в живота на децата. Кара ги да се движат и да участват дейно в самата игра, заедно с любимите си герои. Всичко, което се получава в момента и което ни се предоставя, благодарение на големите възможности на съвремените технологии обаче се случва благодарение на дългогодишен, почти половинвековен опит, основан на търсенето на изследователски подходи към учебното съдържание, коментират авторите на проекта.

Kinect Улица Сезам TV” и “Kinect Nat Geo TV” трансформират интерактивната телевизия, смесването на игрите и телевизионния опит за това децата да развиват традиционните навици за гледане на телевизия. Също така и насърчават на активните и динамични ангажименти на екрана. Децата и семействата могат да скочат в екшъна с тази телевизия от следващото поколение, помагайки на любимите си герои да се справят със задачи от предаването Улица Сезам или да проучат естествения свят с Nat Geo WILD.

Телевизията Nat Geo WILD е друг силен момент в целия проект, като според авторите му тя спомага за превръщане на пасивния зрител в активен участник в телевизионното изживяване. Всички са сигурни, че ангажирайки по този начин младите, така спомагат за изграждането на по-добро следващо поколение.

С кодовото име “Проект Колумбия” пък е озаглавена друга инициатива, стремяща се да върне младите в чудния свят на книгите. Освен това и да промени начинът, по който те четат.

Този нов портал позволява на децата да играят активна роля в довеждането на истории за живота – взаимодействаме с думи и илюстрации и да се потопят в историята.

Игри за цялото семейство
Microsoft Studios споделят и плановете си да продължат съвместната си работа с Дисни Пиксар, като по този начин да увеличат портфолиото от игри, ангажиращи цялото семейство. “Rush” идва през пролетта на 2012 година, за да покани децата, родителите им и всички приятели да станат част от магията на филмите на Дисни Пиксар. С помощта на Kinect, приключението от тях ще се развива в стаята или хола на дома им.

“Създаване на невероятни игри, е част от ДНК-то на Microsoft Studios”, и с Kinect, ние имаме силата да трансформират тези преживявания отвъд това, което мислим, че е възможно”, споделя Фил Спенсър, корпоративен вицепрезидент на Microsoft Studios и добавя:

“Обединените сили с култови марки като Disney и Pixar, Kinect и Xbox 360 могат да сплотят семейството повече от всякога”.

Повече за платформата можете да видите и прочетете тук

Коментари във Facebook