Издателствата ”Анубис” и ”Булвест 2000” показаха ”Пътя на буквара”

Издателствата ”Анубис” и ”Булвест 2000” показаха ”Пътя на буквара”

Като част от честванията на 25-та годишнина от създаването на издателствата “Анубис” и “Булвест 2000” компаниите организираха Медиа тур под надслов “По пътя на буквара: от идеята до печатницата”, на който представиха процеса по който учебниците и учебните помагала стигат до класните стаи.

В събитието участваха основателят на “Анубис” Николай Табаков и управителят на “Булвест” Владимир Топенчаров.

И двете издателства създадени през 1990 г. и до днес са се утвърдили сред лидерите в бранша с пазарен дял от над 40% в общообразователните училища и над 50% в детските градини.

Издателска къща “Анубис” е основана от писателя Николай Табаков. Две години след старта на проекта, политиката й се насочва към издаването и разпространението на учебници и учебно-помощна литература.

Към 2015 г. може да се похвали с над 800 продукта на хартиен и електронен носител, както и на ценната подкрепа на над 300 от най-качествените автори у нас.

“Булвест 2000” е дело на двама мъже, посветили се на науката – проф. Владимир Топенчаров и доц. Чавдар Стефанов. 25 години след началото, проектите и изданията им са повече от 1000.

Издателствата са носители на редица награди, най-ценните от които Наградата на Българския форум на бизнес лидерите – “Инвеститор в знанието” за 2012 (за обединените издателства), Награда за най-добра детска книга на славянски език за култура и история от Панорама на книгата в Москва 2014 г. (за “Булвест 2000”) и Златна значка и златен печат за принос към развитието на българското образование.

“Осъзнахме, че 25 години е много време. Някои за съжаление вече ги няма сред нас, другите остаряхме, но продължаваме напред”, отбеляза Владимир Топенчаров.

“Правили сме грешки, има и неща, с които не се гордеем особено. Този четвърт век беше интересно време. Образованието е необятна тема. Ние имаме задачата да го предадем на хората в добър вид”, каза на свой ред Николай Табаков.

Коментари във Facebook