може ли някой да ми помогне, като ми обясни какво трябва да представлява един такъв анализ и по какви критерии се построява?
Входяща диагностика
1. Бланка със задачи.
2. Критерии и показатели, по които се извършва оценяването на постиженията на учениците.
3. Начини на определяне на оценката – скала за трансформиране на точките в цифрова и словесна оценка.
4. Рецензия, показваща постиженията и проблемните страни в развитието на ученика по учебния предмет.
5. Анализ на резултатите:
5.1. По кой учебен предмет, кога, в коя паралелка, в кое училище е проведена входящата диагностика;
5.2. Източници, използвани за изработването на задачите от бланката;
5.3. Описание на видовете задачи – по равнища за знания и умения;
5.4. Статистика на резултатите – отличен, много добър, добър, задоволителен, слаб, като са посочени кои видове задачи са били трудни и кои лесни за учениците;
5.5. Насоки за работа за преодоляване на проблемите.
Знания
Умения
Компетенции