Колко пъти ви се е случвало да се налага да работите в екип и това да изисква съвместна работа с различни офис документи? А колко пъти тази съвместна работа е била затруднена заради липсата на подходяща платформа? Вероятно неведнъж!
Вече има решение! И това е SkyDrive на Майкрософт, част от платформата за работа в екип на „облачните услуги“ (Cloud services), които са бъдещето на информационните технологии.
SkyDrive е мястото, където вашите файлове са на сигурно място. На разположение са 25 GB пространство, в което да съхранявате работните си документи и лични документи. Освен, че ги съхранявате, вие можете и да ги споделяте с избрани потребители.
Накратко: всеки учител, преподавател, ученик и студент разполага със собствен онлайн диск, на който могат да се съхраняват и споделят документи, файлове, снимки.
- 25 ГБ място за съхранение и споделяне
- Съхранение, достъп и споделяне на хиляди документи, снимки и office файлове;
- Достъп до файловете онлайн отвсякъде, където има интернет връзка;
- Защитено с парола;
- Вие решавате с кого да споделите Вашите файлове и дали съответния потребител да може само да ги преглежда или да може и да ги редактира;
- Лесно качване на файловете чрез drag and drop (влачи и пусни);
- Изключително удобно за съвместна работа чрез споделени папки.
Сега работата в група е по-лесна от всякога. Създавате документи без да имате нужда от инсталиран класически Office, споделяте ги с членовете на групата, дори можете да работите по тях заедно, в реално време. И за това ви е необходим единствено компютър с интернет достъп.
Дайте воля на креативния си дух, а за леката работа ще се погрижи SkyDrive.