Мнения

Microsoft представи Office 365 от следващо поколение за бизнеса


Microsoft представи на българския пазар най-пълната облачна услуга на Microsoft Office за бизнес потребители, която разполага с нови функции и предложения, съобразени с нуждите и бюджетите на компании от всякакъв мащаб.

В допълнение към актуализираните услуги Microsoft Lync Online, Microsoft Exchange Online и Microsoft SharePoint Online, компаниите вече могат да ползват богатите и добре познати Office приложения на до пет устройства и като винаги актуална облачна услуга.

„С Office 365, всички – от големите компании до малките фирми и крайните потребители – могат да се възползват от предимствата на Office и свързаността на облака“, заяви президентът на Office дивизията в Microsoft, Кърт Делбене.

„Тази версия на продукта отключва нови сценарии и осигурява възможности, които далеч надминават функционалностите на решенията, предлагани като услуга само в браузър.“

От представянето си в средата на 2011 г., Office 365 се превърна в един от най-бързо развиващите се продукти в историята на Microsoft. След 18 месеца, 1 на всеки 5 клиенти на Microsoft използва вече платената услуга, в сравнение с периода от преди една година, когато съотношението е било 1:7. Броят на малките и средни предприятия, които използват Office 365, също се е увеличил със 150% през последните 12 месеца. Наскоро Microsoft обяви и три нови клиенти на услугата Office 365 – администрацията на пристанището в Хамбург, което управлява дейността на второто по големина пристанище в Европа; Midroc Europe, организация за развитие и управление на имоти, която се състои от 15 компании в цяла Европа и Южна Африка; и Sephora, водещ търговец на козметични продукти в САЩ. Тези компании са само част от представителите на бизнеса, организациите в публичния сектор и образованието, избрали Office 365, включително веригата супермаркети Tesco; норвежката марка за спортни облекла и екипировка Helly Hansen; популярният световен производител на паста и тестени изделия Barilla; създателят на онлайн поздравителни картички Hallmark Cards; хранителната верига Burger King; лидерът в строителния бранш Hilti Group; Градската управа на Чикаго (САЩ); автомобилният гигант Toyota Motor Corporation и много други.

„В Тойота, винаги се стремим да предоставяме иновативни продукти и да удовлетворим в най-голяма степен клиентите си. Трябваше да подобрим производителността си, за да подпомогнем скоростта на бизнеса ни и да отговорим на търсенето, както и да повишим ефективността в екипната работа на служителите ни“, заяви Карън Нокет, корпоративен мениджър продажби на Toyota за САЩ. „Проучихме различни технологични възможности и установихме, че Microsoft предлага най-стабилно и цялостно решение с Office 365. Услугата ни предоставя възможностите, от които се нуждае Toyota, за да се отличим в съвременната бизнес среда, като електронна поща, календар, видео, незабавни съобщения и споделяне на документи. Microsoft Office 365 ни осигурява базата да вземаме бързо единодушни решения.“

„За администрацията на пристанището в Хамбург типичният работен ден се различава много от този на повечето компании, така както и нашите технологични и бизнес нужди“, споделя д-р Себастиан Сакс, главен ИТ директор на пристанището. „Служителите ни са в движение, така че комуникацията и достъпът им до информация е от решаващо значение за всички 1 900 човека в екипа. Office 365 им помага да се свържат с точните хора и да получат необходимата информация, като същевременно се намали технологичното време за тестване, инсталиране и поддръжка на системите със 75%.“

Нови Office365 предложения, пригодени за нуждите на бизнеса
С локалната премиера на Office 365 в България Microsoft обявии нови предложенияза бизнеса:

Office 365 ProPlus – включва най-новия и най-пълен набор от напълно функционални, богати Office приложения – Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, InfoPath и Access, предоставяни като услуга на до 5 устройства. Потребителите вече могат просто да влязат в своя профил в Office 365 от някое от своите устройства и техните документи и персонализирани настройки ще бъдат винаги налични, като ще им позволят бързо да продължат работата си, оттам докъдето са стигнали. ИТ отделите също получават необходимите възможности за управление, в т.ч. опцията да работят с Office 365 ProPlus едновременно с други версии на Office, както и инструменти за оптимизиране и управление на актуализациите. Office 365 ProPlus се предлага като самостоятелна оферта на цена от 12,90 евро на месец и е включен в актуализираните предложения за Office 365 Enterprise и новия Office 365 MidsizeBusiness.

Office 365 MidsizeBusiness – предназначен е за малки и средни компании с 10 до 250 служители. Услугата включва Office 365 ProPlus и предоставя на бизнеса комуникация и възможности за екипна работа от корпоративен клас с Exchange Online, Lync Online и SharePoint Online – наред с опростени ИТ инструменти, необходими за контрол. Пакетът включва интеграция на Active Directory, уеб-базирана конзола за администрация и ИТ поддръжка по телефона в работно време. Цената е 12,30 евро на месец за потребител.

Office 365 Small Business Premium – създаден е за малки фирми с 1 до 10 служители. В допълнение към пълния набор от познатите Office приложения, услугата включва електронна поща от бизнес клас, споделени календари, инструменти за уебсайтове и HD видеоконферентна връзка в лесна за управление услуга, която не изисква експертни ИТ познания. Цената е 12,80 евро на месец за потребител или 124,80 евро на потребител при едногодишен абонамент.

С днешното представяне на Office 365 за бизнеса, услугата става достъпна за всякакъв вид клиенти от частния сектор бизнеса, академичните среди и крайните потребители. В началото на този година Microsoft направи официалната премиера на услугата Office 365 Home Premium и обновени версии на традиционния Office пакет и сървъри. Повече информация за Office и за това как да се регистрирате за безплатен едномесечен тест на услугата са предоставени на адрес: http://www.office.com.