решават ли се младите да работят в детска градина?

Публикувана на: 28.11.2007, от mili
Кoментари:34

 Скъпи колежки, защо младите студенти-педагози не влизат в детски градини? Ще отговорите - заплата! Да, това е ясно, но...ние ли сме виновни? Ако продължава така, до 7,8 год, няма да има детски учителки. От 1 месец, се търси учителка, владееща немски език - млади студентки обясняват, че е по-престижно да станат стюардеси...!

Коментари 34

01.06.2012 Davida

Profile

Здравейте!

Един млад учител иска да попита има ли и други като него? Не само тук, във форума, а по принцип имате ли млади колеги, работещи във вашето детско заведение? Има ли млади и нови желаещи да упражняват нашата професия?

 

05.12.2010 Kinder

Profile

 Здравейте,аз съм студентка в СУ специалност ПУПЧЕ с немски език съм,с удоволствие ходя на лекции,много ми е интересно,особено като тръгнем по детските градини е много весело.

Въпреки всичко уча втора специалност МИО задочно,вярно е че парите не са всичко,но  колкото и приятно да ми е да съм сред децата,докато учителските заплати са такива,при условие че имам други възможности за работа,не бих се захванала с тази професия

04.12.2010 ninany

Profile
Здравейте! Зависи с деца на каква възраст искате да работите. Ако желаете да работите с деца от предучилищна възраст-от 3 до 7 години, специалността се нарича Предучилищна педагогика. Такава специалност има в почти всички университети-София, Пловдив, Бургас, Благоевград, Велик Търново, Шумен, може да съм пропуснала някой.

04.12.2010 ninany

Profile
Здравейте! Всичко е възможно в България. Консултирайте се предварително с РИО във Вашия град, за да не останат усилията Ви напразни и парите Ви да бъдат хвърлени на вятъра.

04.12.2010 ninany

Profile
Здравейте! Как се чувствате сега, надявам се, че вече сте натрупали известен опит и стаж.

04.12.2010 ninany

Profile