Икономика

Публикувана на: 07.10.2007, от vasilisaprekrasnaia
Кoментари:13

Струвами се дори, че трябва да се обособи като отделен подфорум, защото без значение от профила на гимназията (а вече и в прогимназиалния курс) се изучава този предмет.

Е, аз съм учител в професионална гимназия по лека промишленост и икономика и както повечето колеги (сигурна съм в това) имам проблеми с някои учебни програми, а и с намирането на подходящи учебници.

Ще се радвам, ако и други колеги споделят опита си тук! Embarrassed 

Коментари 13

15.09.2011 Anna Marinova

Profile

Ще преподавам учебен предмет Икономика в 10-ти клас в неикономически специалности.Моля за консултация за учебна програма - има ли нова или ползвате тази от 2005г.?

02.10.2010 zafirat

Profile

vasilisaprekrasnaia благодаря ти още веднъж за помощга

19.09.2010 goshere

Profile

За съжаление и аз имам доста предмети, по които търся учебници... А вече учебната година започна...

19.09.2010 john_marinov

Profile
Някой може ли да ми каже от къде да си намеря учебници по Икономика и управление на транспорта, УП по икономика на автотранспортното предприятие, транспортна статистика, информационни системи в транспортар спедиционна дейност, транспортно и търговско право, УП по бизнес-пректиране, УП по организация на превозите.

18.09.2010 vasilisaprekrasnaia

Profile
За предприемачество скоро теглих, има я на сайта http://mon.bg но в момента не се сещам от коя година е. (най-вероятно 2008) Проверявай всички икономически направления, вкл. и транспортните. Струва ми се, че от там я изтеглих, защото при нас излезе в специалността "Организатор на автомобилния транспорт". За икономика, кажи за каква специалност става дума, но като рових за програми, срещнах икономика в доста направления. Отново не се сещам за годините - просто упорито търси, програми има. Ако дадеш мейл, ще ти изпратя това, което имам.:)

16.09.2010 zafirat

Profile