Използване на ИКТ в обучението по философия

Публикувана на: 26.10.2009, от vedar
Кoментари:5
Използването на ИКТ в обучението по философия е възможно, но не успях да открия опит от други колеги. Надявам се на това.

Коментари 5

01.11.2011 Sweety27

Profile

Здравей, vedar! Преподавам в професионалната гимназия по механоелектротехника в гр. Хасково. Ще ми бъде интересно да видя презентацията за душата и тялото, но 180 слайда не са ли много за един учебен час? Вероятно сте разнообразили темата с допълнителни въпроси и задачи. Стигна ли ви времето от 45 минути и как учениците възприеха презентацията като цяло? Ще се радвам ако отговорите на въпросите ми. Предварително Ви благодаря :)

 

,

 Здравейте г-н Радев. Аз съм млад учител и нямам кой знае какъв опит в преподаването на философия и макар да имам умения за работа с ИКТ не съм правила досега такъв урок. Имам такова желание, но на този етап не бих могла да проведа такъв урок, тъй като е изключително трудно да намеря свободен компютърен кабинет в училище за съответния час, да не говорим за лаптоп и проектор. Отдавна обмислям  как точно да построя презентацията си и се надявам в най-скоро време да реализирам идеята си, за да споделя опита си с Вас. Предполагам, че проблемът с липсата на материално-технически средства и достъпа до тях е причината останалите колеги да не споделят своя опит.

13.11.2009 iv_2007

Profile

user: vedar

Опитах се да разработя урока за душата и тялото и мисля, че нещо се получи - 180 слайда.

Кога ще я качите в "Материали"?

 

13.11.2009 D_Yovchev

Profile

 Може драги г-н Радев

Но колко труд и усилия се иска. 

И защо - някой ще го отчете ли!?

Трябва да има и сега предприятие като Учтехпром, което да бълва учебни материали, вкл. и такива

28.10.2009 vedar

Profile