Аз днес научих,че съм одобрена за програмата и МОН ще ми плаща интернета в къщи?Има ли и други учители в детски градини като мен?
Здравейте!Аз също съм обезпокоена, че нещата ще се проточат и ще ми спрат нета с БТК.Лошото е,че нямам право и да се откажа, защото не въм вече клиент, а детската градина е клиента .Общината смени Булстата и сега трябва нови фактури да се правят, а докато се преструктурират ще се губи време и т.н.Нямам вина и искам да имам интернет!Как да постъпя незнам
Здравейте колеги,
Да споделя и аз "нашия вариант" за интернет от първа вълна. След верифицирането от директора и уреждането на проформа фактурите, доставчикът ни се обади и каза: Вие сте на изчакващо плащане!
Или иначе казано, скъпи колеги, да си отделяме месечната сума в едно пликче, защото не се знае на интернет доставчика кога ще му писне да чака....
Моя доставчик има намерение да анулира фактурите от първата вълна(оригиналите). Не им е пуснал нета, защото казаха,че ще бъде пуснат в момента когато се преведат парите. Без преведени пари няма нет при нас. Учудена съм, че на вас lussi е пуснат. За разлика при нас са пуснати и фактури и договори и протоколи към проекта. Доставчика си е свършил работата както трябва, но парички няма и нет няма.
gery26, наистина е така - парите не са преведени от министерството на училищата. В договорите с доставчиците пише, че трябва училището да плати нета до 1 септември (за първата вълна). Точно от това се страхувам - имам нет от 26 юли и ме е страх, че БТК ще ми го спре, макар че точно те (и Мтел) все още не са ни представили фактурите. А при това положение пари няма да има. Г-н Кузов е писал че ще превежда парите, ако фактурите са наред през тази седмица (смятай, изтеклата вече). Къде се губи нишката?...
който все още не си е получил паричките за първата вълна.
А кой е този доставчик?
Iussi, моя доставчик каза, че все още не са пуснали нета на колегите от първата вълна. Пари те не са преведени и имат намерение в скоро време да анулират фактурите.
Понеже аз се занимавам с интернета, веднага след верифициране на данните се свързахме с доставчиците и подписахме договора. От този момент доставчиците свързват учителите. След това качваме договор, приложения, протокол за инсталиране на услугата, проформа фактура или направо оригинал. На база документите МОМН ще даде парите на училището.
Когато директора верифицира данните Ви отчита,че Заявката Ви е потвърдена. Това според мен не означава, че сме одобрени.
Следва проверка на представените документи(договори, проформа фактури...) и тогава ще излезе одобрението.
Всички учители, които са подали заявката си и тя е потвърдена от директора на училището са одобрени. Съответно директорът на училището знае дали всичко при Вас е наред и той сключва договорите с доставчиците. Но ако Вие си влезете в акаунта ще видите дали заявката Ви е потвърдена. В училището, в което работя вече и колегите от втората вълна имат интернет.