детски или начален учител?

Публикувана на: 30.05.2009, от m_dimitrova
Кoментари:6

Здравейте, аз съм студентка специалност предучилищна и начална училищна педагогика. Тази специалност не ми беше от първите желания, но сега съм доволна, че уча именно това. Много обичам децата, а и нещата, които учим са сравнително лесни и достъпни. Още не сме започнали с практиката, засега ходим само на наблюдения и съм доста раздвоена- в детска градина или в начално училище? Къде е по-лесно? То лесно няма и двете работи са отговорни, но в детската градина трябва да си голям актьор, да ти идва отвътре да увличаш и забавляваш децата, а и трудът май е доста повече.. Докато в началното училище нещата са някак по-организирани (поне според мен), имаш учебна програма, имаш учебници, учиш урока и го преподаваш.. Някак не играеш този "цирк" както в детската градина, а на мен това хич не ми се отдава, т.е. по-срамежлива съм и не толкова общителна, но предполагам всичко ще дойде с опита, защото аз определено искам да бъда учителка!!! И все пак към хората с опит- според вас къде е по-лесно в детската градина или в началното училище?

 

Коментари 6

06.08.2014 qnislav

Profile

можели някой да ми каже в какво училище трябва да се запиша и доло-горе с какъв успех мисля че моя е  отличен но за всеки случеи а аз искам да съм за 1-4 клас                                                            

моля пишете на емаил: qni9@abv.bg

или на скаип:qnislav.qnislav1                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             благодаря предварително 

26.07.2009 emma

Profile