Деца със СОП и изготвяне на индивидуалните им програми.
Колеги, моля да споделите опит от вашето училище, за това кой изготвя индивидуалните програми на децата със СОП. От 2 години в нашето училище това бе вменено на класните ръководители, които имат такива деца в паралелките си. Програмите, общо взето са една голяма бумащина, която едва ли помага някому. Те могат да бъдат опростени, но в същото време по-полезни за екипа, който работи с тези деца. На мен лично те не ми помагат с нищо. В по-голяма част на програмите е написано те да се изготвят в екип, но при нас ресурсните учители ги дават на класния, че и срок му поставят. Имам 3 деца със СОП в класа, а всяка програма изисква доста време. В същото време ресурсният учител едва ли има толкова задължения колкото класния ръководител, а и не знам как ще изпълнява програма сътворена от друг.
Ще ви бъда благодарна да споделите вашия опит по проблема.