Интегриране на ИТ в начален курс

Публикувана на: 18.07.2008, от bilidiwi
Кoментари:9

Здравейте колеги!

Аз съм учител по ИТ и докторант във ФНПП. От четири години се занимавам с методиката за интегриране на ИКТ при провежденето на часовете в начален курс. В момента разработвам модел на интегриран урок с помощта на ИКТ. Ако имате желание може да обменим мнения по този въпрос. В случай че имате материали /презентации, анимации и др./ свързани с представянето на учебния материал от начален курс бих се радвала да ги коментираме ако ми ги изпратите и на електарнната поща bilidiwi@abv.bg

Коментари 9

15.11.2011 raia

Profile

А това е сайта на начален курс в нашето училище:

http://usmiv4ica2008.dir.bg/_wm/diary/?df=46

15.11.2011 raia

Profile

Скоро в нашето училище ще имаме една интерактивна дъска - ако някой знае, откъде може да се изтегли софтуер с уроци за 3 и 4 клас, моля да ми пише!

За настроение ви предоставям част от концерта, посветен на 160 годишния юбилей на нашето училище - само шоу програмата:

http://www.youtube.com/watch?v=Lertuit7WRw

11.08.2008 kr_bozhinov

Profile

Приветско

Не съм имал намерение да кастря когото и да е било....:)

Просто задавах въпроси :) :) :)

Аз не мисля, че раздаването на проектори с ниска резолюция с живот на лампата 1000 часа 6месеца е добра стратегия..

Ако те според вашата методика!?!? активно се използват колко живот има давате?!?!? :)

Да  не споменавам състоянието на ел. мрежа в училищата и връзката им със "живота" на проектора...

Нищо лично нямам към вас, не ви и познавам :) :)

Аз съм обикновен средностатистически учител и ви казвам нещата от моята камбанария ;) :). Чисто практически неща...

Ако методиката ви е основана само на използването на презентации то позволете ми да се усъмня в нейната ефективност..

Конкретно имам още въпроси:

Как според вас изглежда един клас в който се използва ИКТ!?

Колко време още ще виждаме "супер" кабинети в които малките деца( не само) седят с гръб към дъската!?!?