конкурс или назначение

Публикувана на: 20.05.2008, от Romantichka
Кoментари:9

 Колеги, може ли някой да ми разясни , защото или аз не разбирам, или има някои нови неща при назначенията.

За длъжността директор на общинска/селска/ детска градина /едногрупна/, може ли кмета на общината да назначава без да обяви конкурс.

Предварително ви благодаря . 

Коментари 9

27.06.2008 Pipi78

Profile

Здравейте и от мен!

Според мен в България всичко е възможно. И аз съм учителка в една община / селска / в която кмета решава кои да бъде назначен за учител, директор и т.н. , а директорите на учебните заведения са само където се налага да се подпише директор. От тази година някои училища разполагат с "делегирания " си бюджет, но при нас това котегорично ни беше отказано.

07.06.2008 anij

Profile

Здравейте, това което първо трябва да проверите щом е нямало конкурс, е как е назначена новата директорка.т.е. до назначаване на конкурс  или на постоянен договор. Това е един малък административен трик, чрез който нещата с конкурса могат да се проточат във времето, но без конкурс не може да се назначи директор.Това което мен ме притесни е споделеното от вас, че нямате добра компютърна грамотност.Ако наистина искате да станете директор това е изключително важно.Пожелавам ви успех, но ако нещата не се случат не съжалявайте.Понякога се чудя как можах да стана директор заплатата е почти същата, а отговорностите в пъти повече.

03.06.2008 anilenas

Profile

   Когато справедливостта е на твоя страна, трябва да не се отказваш, а да се бориш. Не за първи път чуваме за фиктивни конкурси и предварително решени назначения. Въпреки това, не виждам друг изход, освен да не се отказва човек и докрай да воюва за себе си. Иначе, наистина всичко губи смесъл. Все пак, живеем във времена, когато не се мълчи, особено при явно неспазване на закона. Нали и това се наблюдава. Ние понякога не знаем колко много можем, докато не дойде такъв момент. Това, което не ни убива, ни прави по-силни!

28.05.2008 Paps