Мнения

Повишени изисквания за сигурност за Windows Live услугите!

Oт началото на юни 2012 г. Windows Live въведе повишени изисквания за сигурност, влияещи и на работата на Live@Edu потребителите.

Тези нови изисквания включват две основни корекции

– От потребителите се изисква да имат втора опция за автентификация за Live@Edu Акаунта си
– Потребителите ще бъдат подканени да сменят паролите си, ако досегашните не отговарят на стандартните минимални прагове за сигурност.

Вторичните изисквания са проверка на автентичността или алтернативен имейл адрес, телефонен номер или доверен PC.

Покана за увеличаване на защитата на акаунта, потребителите ще получат при всяко ползване на Windows Live услуга. Поканата няма да се види, ако услугите се ползват през мобилно устройство или чрез Microsoft Office Outlook.

Прочетете повече за вторичните изисквания за идентификация ТУК (на английски).

Ако системата не отчете паролата ви като „силна“, тя ще ви подкани да смените. „Силна“ парола е тази между 7 и 16 символа, която не включва общи думи и имена и съчетава малки и големи букви, цифри и символи.

Повече по темата прочетете ТУК (на английски)

За Windows Live ID аминистратор, ойто се ползва, за да се влезе в Portal Service Management (SMP), важат същите изисквания за сигурност. Ако използвате Single Sign-Toolkit или Password Change Notification Service (PCNS), паролите стщо трябва да отговарят на това изискване.