Моля за помощ

Публикувана на: 03.01.2011, от tedias
Кoментари:9

 Здравейте,

Честита Нова Година на всички! Първо искам да споделя, колко полезен се оказа сайтът за мен. Отскотро съм учител в детска градина и нямам много опит с писането на план конспекти. Трябва да разработя такъв на тема "Улично движение" за първа група с цел открит урок пред родители. Бих се радвала ако ми дадете насоки по темата. Благодаря предварително:)

Коментари 9

12.04.2014 hyrsi

Profile

Здравейте! Моля за помощ!
Студентка съм в ПУ ,,Паисий Хилендарски,,
Трябва ми план-конспект на тема:,,Купувач-продавач,, за 2 група в детската градина.

17.02.2011 tedias

Profile

 Стискам палци и успех :)

14.02.2011 grigorovi

Profile

Много благодаря! Аз измислих нещо примерно, посъветвах се с моя преподавателка и май се получи нещо добро. За първи път ми е, дано се справя добре. Стискайте палци!Smile

15.01.2011 adela

Profile

 ВЛЕЗТЕ В  САЙТА  НА  "ПРЕДУЧИЛИЩНА ОБЩНОСТ" . ТАМ  СЪМ  ПУБЛИКУВАЛА СЦЕНАРИЙ  " ПРЕЖДАТА  НА  БАБА  МАРТА" , КОЙТО  Е  МНОГО  ПОДХОДЯЩ  ЗА ПРАЗНИК  ПРЕД  ЦЯЛАТА  ГРАДИНА.  ТОЙ  Е ОСНОВА  НА  ТЪРЖЕСТВОТО, А  ВИЕ  МОЖЕ  ДА  СИ  ДОБАВИТЕ  ПОДХОДЯЩИ  ПЕСНИ  И  ТАНЦИ ,  КОИТО  СТЕ  РАЗУЧАВАЛИ.

                                                                        УСПЕХ

14.01.2011 grigorovi

Profile

 Привет и от мен. Нова съм във форума и много неща не са ми ясни. Предполагам, че с времето ще свикна. Аз съм учителка в първа група и имам за задача да подготвя тържество за цялата градина по случай "Баба Марта". Ще Ви бъда благодарна, ако ми предложите някоя друга идея. Благодаря Ви!

05.01.2011 tedias

Profile

 Много благодаря ddenica! Мился, че е страхотно, лесно и достъпно и много ще ми помогне. Още веднъж много благодаря!

04.01.2011 ddenica

Profile
Аз миналата година  трябваше да правя  ситуация свързана с безопасност на движението и си помогнах с тази разработка .

04.01.2011 ddenica

Profile

  Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}

ПЛАН – КОНСПЕКТ

по  ПВДС – 1 гр

 

 

 

1. ОН – Социален свят

2. Ядро: „Здравословна и социална среда”

3. Тема: „На зелено премини”

4. Образователни и възпитателни задачи :

     - Запознаване със светофар и предназначението му.

     - Изграждане на представа за движението по улицата и пресичането й.

     - Разширяване представите за правилата за безопасно движение по улицата и пресичането й.

     - Приучаване към адекватни действия при преминаване на светофар.

5. Методи и средства на обучение: беседа, куклен етюд, дидактична игра.

6. Материали: кукла на заек, макет на светофар, пешеходна пътека, дидактични картони и флумастери.

7. Ход на занятието:

      - Здравейте, деца! Вижте кой е дошъл от гората в детската градина! Това е Зайко. Добър ден, Зайко!

    - Добър ден, деца! Днес тръгнах на гости на моя приятел Прасчо. Не щеш ли, на горския кръстопът сложили голям светофар. Аз не зная да пресичам на светофар, затова дойдох в детската градина за да се науча. Ще ми помогнете ли? /да/ Аз ще седна тук, ще слушам и ще се уча с вас.

    - Хайде, деца, да обясним на Зайко, какво е светофар и как се пресича на светофар.

    - Къде стои светофарът? – на кръстовището./думата се повтаря/

    - Колко очички има той? – три.

    - Хайде да ги преброим!

    - Какви цветове има на светофара? – червено, жълто, зелено.

    - Кои хора наричаме пешеходци? – които ходят пеш./думата се повтаря/

    - Къде се движат пешеходците – по тротоарите.

    - Кой се движи по улицата? – колите, автобусите....

    - Какво правят пешеходците на кръстовището, когато светне червеното око на светофара? – спират.

    - Когато светне жълто? – приготвят се да пресичат.

    - А когато светне зелено? – оглеждат се и пресичат.

    - По какво се движат, като пресичат? – по пешеходна пътека./думата се повтаря/

 

    - Сега с вас ще играем играта „Внимавай в сигнала” Наредете се пред светофара и изчакайте сигнал за пресичане.

 /показвам червено, жълто и накрая зелено. Децата преминават по пешеходната пътека./

    - Много добре се справихте с играта. Сега си вземете столчетата и седнете около масите. Аз ще ви дам по едно светофарче, а вие ще му оцветите оченцата.

    - Най-горе е червено.

    - В средата е жълто.

    - А долу е зелено. Който се затрудни, да погледне големия светофар. А сега приятна работа!

    - Браво, деца, много добре се справихте със задачата.Светофарчетата са много хубави и ви ги подарявам. Да видим дали Зайко се научи, как да пресича на светофар.

   Зайко:  - Благодаря ви деца! Всичко научих. /повтарям как се пресича/

Довиждане и до нови срещи!

   

04.01.2011 nikozia06

Profile

  Колежке,не знам точно какви са Ви задачите,но обикновенно в малка група се започва ситуацията с въвеждането на някакъв герой.Влиза Мечо или Зайко /напр/-плаче,защото го боли крачето,връща се от Бърза помощ.Обяснява, че не е пресичал правилно улицата и го е блъснала кола.Оттам Вие вземате нещата в свои ръце и с участието на героя в цялата ситуация започвате да работите по поставените задачи.