Въпрос относно яслите

Публикувана на: 23.10.2009, от tedmar
Кoментари:9

 Здравейте!

Синът ми е на 2г и 4м, ходи в яслена група , но след почти месец отсъствие лелите и сестрите ме посрещат със следните списъци.

Трябвало съм да купя-блок№4 -2бр,гланцово блокче-2бр,прастелин и дъска за него, фулмастери,моливи, пактели и лепило.

Да не говоря че се дава всеки месец  -дом.хартия, т.хартия,мокри кърпи, салфетки.

Та въпросът ми е дали и в другите ясли искат толкова много нещо особенно материалите за работа които посочих?

И дали имате представа за какво ще послужят на толкова малки деца?

И аз съм учител в горен курс, знам как стоят нещата с делегирани бюджети и пр. но това за мен на нищо не прилича, дори е смешно.

 

Коментари 9

01.11.2009 tedmar

Profile

 Ако детето ми е в градина нямам нищо против ще дам, но това е яслена група и на всичкото отгоре не ходи редовно , поради простата причина че 20 дни в месеца той е болен. След ходенето на ясла 3 дни и даването на материалите отново сме си в къщи, защо поне и това нямат предвид. Знам че работят по техен си учебен план, но след като събират повече пари да вземат от остатъка и отстъпките за книжката необходимите материали.При нас определено това не е гласувано на общински съвет, защото на директорските съвещания изрично им е казано да не сабират пари и други неща от родителите като т.хартия , мокри кърпи и др.

24.10.2009 radivdani

Profile

 Ние сме в София.Синът ми е втора група.