проблеми на училищната дисциплина

Публикувана на: 06.09.2009, от himidim
Кoментари:3

Какво разбирате под това?Знам , че темата е много обширна.

Коментари 3

10.11.2010 lexx

Profile

 Напротив, не съм напълно съгласен с Вас. По скоро дисциплината е неразделно свързана с успехите и неуспехите на целия клас! Това е нещо на което трябва да се възпитат децата за да се изгради едно сериозно общество, подчинено на дадени правила, така, че то да може да се развива най-добре и в правилната посока!

Но тук нещата са свързани с хората и обществото - мислите ли, че Ботев навремето е спазвал правилата или е "развалял дисциплината" ? Развалянето на дисциплината може да е породена и някой нестправедливости в живота, който не се ограничава само в училището. Затова училището не трябва да се разглежда акто изолирана система, както и учениците. Те имат родители и роднини, които също би трябвало да имат отношение към дисциплината, както и други социални институци пък би трябвало да имат отношение към проблемите на децата, а и на хората в обществото! Но сещате се, че тук нещата доста повече се осложняват и едва ли са за този форум.....

16.03.2010 margomalinova

Profile

user: plamen.gerganoff

За дисциплоната в училище говорят и се вайкат учители, които не знаят, че получават заплата на старши или главен учител не само за преподаване на учебен предмет, а и за това да научиш децата на най-важното нещо:

Да намерят смисъла и хубавото във всичко което е станало, преди тях.Да намерят смисъл да го доразвият. Най-вече да намерят смисъла на своя живот, като хора в това общество.Преподавания предмет от всеки учител е част от това общество, и ние учителите ако не намираме своето място в обществото като професия, значи и нашите ученици няма да намерят своето.

 

 

 Това е Истината !

По добре едва ли мога да го изкажа .

Благодаря Ви колега !

Математиката е красота, а красотата се подчинява на законите на Математиката!


16.03.2010 plamen.gerganoff

Profile

 "Децата са огледало на поведението и възпитанието на възрастните. Възпитанието до седем годишна възраст е много важна част от формирането на индивидуалността на всяко едно дете. В последствие в по-горните класове, особенно в 5,6,7 клас се оформят модели на поведение у всички деца, които модели са свързани с подражание на доброто или лошото."

Това е цитат от лекции по психология на детското поведение /или нещо подобно беше точно предмета/ В днешно време децата се учат на взимоотношения от улицата. Родителите се явяват много слаб "електрон", който да въздейства върху тяхното виждане за живота, и за взимоотношенията между хората в обществото.

В училище има много учители, които са:

- много слаби педагози /имам предвид, че дипломата им от Университета може да е 5,90, но не могат да преподават знанията си така, че да могат децата да ги усвояват/

- или стари моми и разведени господинчовци, без ангажимент към собствени деца, без интерес към преподавания от тях предмет.

За дисциплоната в училище говорят и се вайкат учители, които не знаят, че получават заплата на старши или главен учител не само за преподаване на учебен предмет, а и за това да научиш децата на най-важното нещо:

Да намерят смисъла и хубавото във всичко което е станало, преди тях.Да намерят смисъл да го доразвият. Най-вече да намерят смисъла на своя живот, като хора в това общество.Преподавания предмет от всеки учител е част от това общество, и ние учителите ако не намираме своето място в обществото като професия, значи и нашите ученици няма да намерят своето.