програми за предучилищно обучение в Европа

Публикувана на: 12.11.2008, от dobreva.v
Кoментари:2

 Колеги, нуждая се от вашата КВАЛИФИЦИРАНА помощ.

Нужна ми е информация за: Програмите за обучение в предучилище в европейски страни и по-точно- теория- концепция, методи и начини за чуждоезиковото обучение в детски градини / Русия, Сърбия, Хърватска и др./. Опитвам се да открия нещо на Гугъл, но явно не подавам правилно "искане". Нужно ми е за дипломна работа и ми трябват цитати...! Понеже знам, че ние учителите сме много креативни и в крак с нещата се обръщам към вас за помощ.

А иначе открих много интересни неща! Пример- в Германия в детската градина децата "просто играят". Такова нещо като Програма и регламентирана ситуация - няма. Е, може би ние просто сме по-умни!

БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО. 

Коментари 2

09.12.2008 piriankov

Profile

Здравейте, прегледайте публикуваното на нашата страница: www.kamelini-montessori.eu. На нея има връзки и към Гуугъл група: Монтесори България. Надявам се да са Ви полезни. Монтесори е един от тези методи за обучение, който изключително набляга на това в ранната детска възраст. Методът е познат и прилаган в над 20000 училища в света повече от 100 години. За съжаление в България е все още квалифициран като "Нов". За щастие обаче като родители и образователи решихме да го "внесем" и тук и от 3 месеца центърът ни работи както много такива по цял свят. В събота - 13 декември 2008 за трети път организираме ден с Отворени врати на който всеки е добре дошъл да дойде, разгледа, и задава въпроси. Заповядайте!

09.12.2008 neva

Profile
Едва 4-годишни британчетата ще тръгват на училище
09.12.2008 08:07   2


 

Едва 4-годишни британчетата ще тръгват на училище
Getty Images/Gulliver Photos

 

Децата трябва да започват училище по-рано и да получават знания в по-широки области, а не по отделни предмети като математика и английски език, сочи доклад, цитиран от Ройтерс.

Те трябва да започнат формалното си образование през септември, когато навършат четири години, за да увеличат шансовете си за успех в университета, сочи докладът, поръчан от британското правителство.

В момента децата започват училище, след като навършат пет години, въпреки че много начални училища вече имат подготвителни класове за по-малки ученици.

Докладът препоръчва още сегашните три основни предмета в училище - английски език, математика и науки, да бъдат заменени с шест по-широки области, които да бъдат насочени предимно към развитието на личността.

Новите "области“ за обучение трябва да бъдат разбиране на английски език, общуване и езици, математическо разбиране, научно и технологично разбиране, разбиране на хуманитарните, обществените науки и на околната среда, разбиране на физическото здраве и просперитета и разбиране на изкуствата и дизайна.