ПРОФЕСИОНАЛНОТО ОБРАЗОВАНИЕ

Публикувана на: 27.10.2008, от nana_y
Кoментари:3

Това, че образованието се срива - го знаем! Това, че ценностите в обществото намаляват - също! Да- няма ДОИ, особено за оценяването по практика и затова ще Ви моля да споделите Вашия опит за това как го правите.  

Коментари 3

22.05.2009 fanny

Profile

 Все пак, критериите за оценяване на могат да се пишат без съдържанието на обучението. Важно е за какъв предмет от професионалния цикъл става въпрос. Ако се оценява краен продукт е едYesно, ако се оценява процес- друго. При нас, националните изпитни програми са направени така, че има ясни и точни критерии за оценяване на зъдължителното учебно съдържание. Има предмети, по които може да се обмени опит. Аз мога да помогна по учебна практика- облекло и текстил

29.10.2008 nana_y

Profile

Благодаря за отговора! Не ми се иска до конкретизирам специалността, по която се провежда практиката. Това, което го пише в края на учебните програми го ЧЕТЕМ  и го спазваме! Целта ми е всички колеги да споделят своя УСПЕШЕН ОПИТ при оценяването на заниманията. Например, спазвайки принципите ,заложени  в учебната програма( в началото на учебната година), ЗАЕДНО С УЧЕНИЦИТЕ, изработваме критерии, по които ще се оценяваме. Така се засилва тяхната мотивация за активно включване в заниманията и вярвайте ми резултата е отличен! Това ги провокира и те  се стараят повече. Разбира се, търсенето на интерактивни методи само по себе си ,без прилагане, губи смисъл! ИНТЕРЕСНО Е И КАКВО ПРИЛАГАТ   КОЛЕГИТЕ !

27.10.2008 mimi70

Profile

Здравейте!

Аз бих могла да Ви помогна за лабораторна практика в електрониката.

Според мен,  зависи за каква практика става дума. Всеки предмет е специфичен, оттам и оценяването е различно.

Общото е, че практиката затвърдява, разширява и задълбочава теоретично придобитите знания и оценяването трябва да е подчинено на тези принципи.

Друго, което може да Ви ориентира за оценяването, са изискванията за цялостните знания на учениците, описани в края на всяка учебна програма по съответния предмет.

Напишете за каква практика става въпрос.