СИП-ромски фолклор

Публикувана на: 22.09.2008, от neli petkova
Кoментари:10

Дали може някой да помогне с идеи за провеждане на такива часове?Малките деца са много музикални,но и много шумни и неорганизирани...

Коментари 10

05.10.2008 anna pashova

Profile

Предполагам, че този етнос преобладава в много български училища и по този наачин се мотивират учениците да четат, пишат и посещават училище.

05.10.2008 margomalinova

Profile

 А защо СИП-ромски, а не Български фолклор?

04.10.2008 anna pashova

Profile

Благодаря Ви много!Наистина в сайта на Велико Търново може да се намери много интересна информация

01.10.2008 dama_2

Profile

Аз съм учителка в т. нар. "ромско училище". О т четири години в нашето училище е въведено изучаването на СИП" Фолклор на етносите в Бългория". Можете да получите много добра информация за това от ЦМЕДТ "Амалипе" гр. Велико Търново. Влезте в техния сайд и подробно се запознайте. Напишете в Google съкращението на Центъра за междуетнически диалог и толерантност ЦМЕДТ " Амалипе" гр. Велико Търново.

01.10.2008 anna pashova

Profile

Около 14 на сто от младежите до 29-годишна възраст в България са роми. Това показва проучване на социологическа агенция “Медиана”, включено в годишния доклад на Държавната агенция за младежта и спорта (ДАМС). Според данните около 60 на сто от ромите са безработни. Основната причина за това са липсата на образование и неграмотност.

26.09.2008 Eli_83

Profile

  Здравейте! Аз си мисля, че при тях е много по-важно да се набляга на БЕЛ, имам една приятелка, която работи с тях...образова ги за абортите, нежелани бременности, СПИН..., но брошурите не вършат работа, защото не могат да четат! Само каквото запомнят....те не са приобщени към обществото по никакъв начин...мисля си, че тяхната ИСТОРИЯ им е най-малкият проблем!!!!

26.09.2008 zdravkop

Profile

Пак добре, че нямаш "много изчерпателна информация"! Какво ли щеше да е, ако имаше много изчерпателна информация? 

26.09.2008 anna pashova

Profile