ОСТАНЕТЕ! МОЛЯ ВИ!

Публикувана на: 05.08.2008, от Eli_83
Кoментари:18

 Прочетох постовете ви от тази сутрин! Искам да ви помоля да останете тук и да довършим мисията си на учители! Обещавам, че ще намаля неприятните си постове до минимум! Нека тези дребни неща да не ни разделят! Можеше да се разберем за проблемите и по мното по-човешки начин-с две приказки, конкретно, точно и ясно! Ето защо хората говарят...не само, за да си обменят мили приказки, но и да поставят някои проблеми, които ги тревожат и са им неприятни! Можеше този проблем с мен, който го имате, да бъде изчистен, много отдавна, незабелижимо и безболезнено за никого! Стига да бяхте споделили!

  Друго е, че тук няма никакъв "заговор" или "театър"! Нямам нищо общо с администраторите! Не зная за какви "сценарии" говорите! Навярно си мислите, че аз съм Христина, инженер Божинов е Тодор, а за Иво...той най-вероятно е човекът, който е регистрирал и създал сървъра, към който е качен сайта! Това както и всички подобни предположения са абсолютно грешни! Няма "театър", театъра вие сами си го правите! Не задължително нещата винаги да са сложни...! Всъщност като се замисля дори аз, Краси и Иво да сме  модераторите /под прикритие/ това променя ли нещата?? Вярно, че съм регистрирана тук почти от създаването на сайта! В случай, че съм модка това обяснява,  защо реално не се махам от тук, триене на постове.....налагане на цензура...смяна на имена..двойни стандарти....щом така сте решили.?..Дори и да съм наистина модка  за какъв заговор и театър става въпрос? За каква игра? Това по какъв начин и защо би променило нещата? Падаха както мои, така и на Краси, а също така и на Иво постове! Правилата са общи за всички-както за модераторите, така и за потребителите!!!

   Така че оставете дребните проблеми в страни! Върнете се, за да довършим започнатото заедно!

Коментари 18

18.08.2008 kr_bozhinov

Profile

Привет Ели,

Щом според теб темата не е актуална, то тя ще бъде преместена в "Архив"

Лек, доходен дан и на вас