Тестове за V клас

Публикувана на: 22.04.2008, от po_svetla
Кoментари:37

Привет!

Като родител на петокласник се обръщам към вас колеги - дали може да споделите примерни такива тестове, които децата ще имат през месец май. Или да продължавам да се ровя в GoogleSmile

Коментари 37

10.12.2013 жу2002

Profile

Здравейте,аз съм ученичка от 5-ти клас и скоро ще имам класно по БЕЛ.За мое съжаление обаче, никъде не мога да намеря примерни класни, единствено и само ПРИМЕРНИ ТЕСТОВЕ, то които не се нуждая.Моля ако някой има някъква идея,да ми помогне.БЛАГОДАРЯ, ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!!!!!!! smiley

11.11.2009 cecy1997

Profile
Тук има примерни тестове за 5 и 6 клас. Имат и обяснения. http://www.regalia6.com/p-kurs/5-6kl_prim_mat.htm Тук има за 7 клас. http://www.regalia6.com/p-kurs/pr_izpit_07.html

18.08.2009 missis

Profile

По повод оценките. Не е ли добре да има за цяла България единен критерий за поставяне на оценки? Досега аз изисквах 50% покриване на задачите от тестовете , за да поставя оценка среден, но се замислих в един момент, че други колеги пишат 3 за това, на което аз пиша 2. Заащо да е така?

 

12.02.2009 ivan333

Profile
1. Числената стойност на израза 500 1 50 1 5 1 + + е: А) 555 3 + Б) 500 111 В) 555 111 Г) 500 3 2. Коефициентът на едночлена (2x3y)3.(-7xy3) e: А) -14 Б) -42 +В) -56 Г) 56 3. 25% от кое число са равни на 50% от 40: А) 100 + Б) 80 В) 40 Г) 20 4. Страната на квадрат е 12 см. Лицето на квадрата в квадратни дециметри е: +А) 1,44 Б) 14,4 В) 1440 Г) 0,144 5. Стойността на израза 1042 + 208.96 + 962 е: А) 4 000 +Б) 40 000 В) 20 000 Г) 2 000 6. Каква част от 1,5 часа са 45 минути: А) 3 Б) 0,2 В) 4,5 + Г) 0,5 7. От колко лева 90 ст. са 30%: +А) 3 Б) 2,7 В) 0,30 Г) 300 8. Числената стойност на израза а2 -1 - (а -1)(а + 2) при а = 0,19 е: А) -2,81 Б)-1,19 +В) 0,81 Г) -3,19 9. Семейство изразходва 7 3 от месечния си бюджет за отопление и му остават още 420 лв. Месечният бюджет на това семейство е: А) 600 +Б) 735 В) 700 Г) 980 10. Ъгъл, който е 150% от своя съседен, е равен на: А) 75о Б) 150о В) 72о +Г) 108о 11. Камион изминава 100 метра за 5 секунди. Скоростта на камиона в км/ч е: А) 20 Б) 36 В) 50 +Г) 72 podobni sa tezi gi svalih ot saita na obrazovanieto Тест за 7 клас по математика 1. След извършването на действията в израза 1:1:1 2 2 2 се получава числото: А) 1 2 +Б) 2 В) 1 Г) 0 2. За триъгълника ABC е дадено, че ∠A= 60°,∠B=30° и точката M е средата на AB . Разстоянието от точката B до правата CM е равно на d . Вярно е, че: А) d>AB Б) AB > d > BC В) BC>d>AC +Г) AC > d 3. Разлагането на числото 500 на прости множители е: +А) 500 = 22⋅53 Б) 500 = 23⋅52 В) 500 = 4⋅53 Г) 500 = 2⋅2⋅125 4. Броят на едночлените в нормалния вид на многочлена (x−1)(x2 +2x+2) е: А) 5 Б) 4 +В) 3 Г) 2 5. Точката A от числовата ос съответства на числото 1 5 , а точката B съответства на числото 7 10 . Точката C е средата на отсечката AB . На кое число съответства точката C ? А) 0,7 5 Б)0,25 +В) 0,45 Г) 1 2 6. Диагоналът AC на успоредника ABCD е ъглополовяща на ∠BAD. Кое НЕ е вярното: А) AC разполовява ∠BCD Б) ABCD е ромб В) AC и BD са перпендикулярни +Г) ∠BAD не може да бъде тъп 7. Ако стойността на израза 3 1 2 ⎛⎜−x − ⎞⎟ ⎝ ⎠ при x = −1 е равна на a , то 32a е равно на: …………………. (ОТГОВОР: 4) 8. Иванчо и Пенчо събирали гъби. Пенчо събрал 30% от всички гъби. Иванчо събрал с 60 гъби повече от Пенчо. Колко гъби са събрали двамата общо? А) 45 Б) 105 +В) 150 Г) 260 9. За ъглите α,β и γ на фиг. 1 е дадено, че α + β =210° и β +γ =230°. Разликата между мерките на най-големия и най-малкия ъгъл от трите е равна на: А) 20° Б) 50° +В) 70° Г) 130° фиг.1 10. Липсващото събираемо в тъждеството (a2+ b2)(c2+d2)=(ac−bd)2+K е: А) ( )2 ac + bd Б) ( )2 ab − cd В) ( )2 ad − bc +Г) ( )2 bc + ad 20. Три от страните на четириъгълник имат дължина 5см. Едната двойка срещуположни страни на четириъгълника са успоредни. За този четириъгълник е вярно, че: А) е ромб Б) е успоредник, но може и да не е ромб В) е квадрат +Г) може и да не е успоредник 21. Варенето на едно яйце започва в 19h 52min 35sec и свършва в 20h 1min 25sec. Колко секунди е продължило варенето? ………………….. (ОТГОВОР: 530) 22. Един математик доказал теорема, която е вярна за всяко естествено число, което е просто или четно. За кое от посочените числа НЕ е вярна теоремата, доказана от този математик? А) 19 +Б) 15 В) 12 Г) 2 23. Отсечката BL(L∈AC) е ъглополовяща в триъгълника ABC , в който ∠ACB=90°. Ако AC = BL, то вярно е, че: А) ∠ABC60° 24. Известно е, че твърдението: “Всички магазини в град Добрич, в които се продава захар, не работят в сряда” НЕ е вярно. Кое със сигурност е вярно: А) всички магазини в град София, в които се продава захар, не работят в сряда Б) всички магазини в град Добрич, в които се продава захар, работят в сряда В) всички магазини в град Добрич, в които не се продава захар, работят в сряда +Г) има такъв магазин в град Добрич, в който се продава захар и който работи в сряда 25. Нека α е ъгълът, образуван от височината и ъглополовящата към хипотенузата на правоъгълен триъгълник. Кое НЕ е вярното: А) съществува правоъгълен триъгълник, в който α = 1° Б) съществува правоъгълен триъгълник, в който α = 15° В) съществува правоъгълен триъгълник, в който α = 32°19′ +Г) съществува правоъгълен триъгълник, в който α = 45° 26. Изразът 104 5 49 3 1 9 3 ⋅⎛⎜ ⎞⎟ ⎝ ⎠ е равен на числото +А) 3 Б) 1 3 В) 36 Г) 350 27. За коя стойност на параметъра a уравнението a2x =ax+a няма решение? ………………….. (ОТГОВОР: 1) 28. Записът 1;5 1; 3 2 x∈⎡⎢⎣− ⎞⎠⎟ ⎛⎝⎜ +∞⎞⎠⎟ I означава, че: А) x∈[−1;+∞) +Б) 1;5 2 3 x ∈⎛⎜ ⎞⎟ ⎝ ⎠ В) 1; 1 2 x∈⎡⎣⎢− ⎞⎟⎠ Г) 5 ; 3 x∈⎛⎜ +∞⎞⎟ ⎝ ⎠ 29. Ако за числата x, y и z е дадено, че x:y=2:3 и y:z=5:9, то 20z:x е равно на: ………………….. (ОТГОВОР: 54) 30. Сборът на три от ъглите на успоредник е 240° . Острият ъгъл на успоредника е равен на: +А) 60° Б) 45° В) 30° Г) 15° 31. Петър завършил учебната година с успех 5,40. Той получил шестици по четири предмета. Ако останалите му оценки са петици, по колко учебни предмета е получил takiva sa

12.02.2009 ivan333

Profile
здравейте към всички аз съм ученик от 5 клас изкам да ви попитам колко бяха задачите от за края на първия срок на вашето дете на нас ни даадоха задачи които никoй не можеше да ги реши те сигорно са за 7 клас питатни за лице на пирамида,колко квадратни см е вътрешната страна на пормида и др целия клас имахме 2 и 3 аз имах 3 а извинението на госпожата беше да сме ги учили ако можете да помогнете ми отговорете

28.05.2008 pepinia

Profile

user: neti

те просто изглежда нямат никаква организация

 

Не знам кои са "те". При нас още преди дни пристигнаха списъците. Заповедите са пуснати и подписани от колегите, които вече са запознати с цялата процедура по организирането и провеждането на ДЗИ. Което ме навежда на мисълта, че организация все пак има, но просто някъде някой не си е  свършил работата.Поне до момента. Познато, нали?!Smile

28.05.2008 neti

Profile

Аз също се интересувам относно това къде и кога ще сме квестори,ако това което разбрах е истина  те просто изглежда нямат никаква организация-на 30 май трябвало да оповестят кой къде ще бъдеHmm

27.05.2008 atlantic

Profile

user: margomalinova

Учениците всеки ден питат какви са им оценките от националния тест! По каква формула да си изчислят оценките?

Учениците не знаят как, но и ние нямаме право да им кажем резултатите, защото трябва да Zip it!, докато не бъдат оповестени резултатите от МОН. Всичко е секретно като държавна тайна. Да се чуди човек защо и кому е нужна такава конспирация.

В този ред на мисли и понеже наближават дните за матурите на ХІІ клас, някой от вас знае ли дали, кога и къде евентуално ще бъде квестор????? Попълвахме декларации с ЕГН-та, № на лични карти сякаш сме потенциални престъпници и застрашаваме националната сигурност. Ние нашата работа си я свършихме, но се питам защо МОН се бави и не си вършат работата както трябва. За пореден път...

27.05.2008 margomalinova

Profile

 МОН вероятно изобщо няма критерии за оценяване, защото ако имаше ,досега трябваше да бъде оповестен!


Когато аз съставям тестове по математика, включвам не само със избираем отговор, но и със свободен отговор, като предварително съм си изработила критериите за минимум от знания, които се равняват на 1/4 от броя на точките.Максималния брой точки е 16, а събрания брой точки е Т.

Те самите си пресмятат оценката по формулата  2+0.25 *Т 

В дадения национален тест по всички предмети максималния брой точки е 25. Ако трябва да направя оценка за минимум знания по математика отново бих взела1/4 от верните отговори, но по други предмети биха могли да са други изискванията за оценка. 

Мои колежки по други предмети имат готови тестове и минимума от знания се постига при 51%, а след това нарастват пропорционално.

Какъв подход за оценяване трябва да се приложи според Вас? 

Учениците всеки ден питат какви са им оценките от националния тест! По каква формула да си изчислят оценките?

23.05.2008 zelenkroki

Profile

Радвам се, че всичко свърши...

- Как свърши???

Хората тепърва ще ни отговорят на въпросите!!!

Проверете: http://zelenkroki.dir.bg/_wm/library/item.php?did=360579&df=8&dflid=3

Всичко е психологически премислено! 

"Само ми е чудно децата с увреден слух какво ще правят?" - децата със СОП не участват във външното оценяване!

Но, какво ли пишат в материалната книга колегите, които пропускат часовете от програмата? - Кой нормативен документ изобщо ни разрешава да не изпълняваме седмичното разписание?

И КОГА децата по желание ще посочат, че са съгласни да им бъде вписана оценката от външното оценяване като текуща, щом ОЩЕ не знаем как ще се пресмятат оценките?

Всяка нова идея е едно предизвикателство. Честито на всички колеги, които си пращат материалите до РИО на хартиен носител и в електронен вид...

Търпение, колеги! - МОН мисли за всичко! :)

Обичам я тази държава!!!